Honeywell Home T6 Slimme thermostaat - Reviews

Beste deals -7% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Honeywell Home T6 Slimme thermostaat op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

SvD 27-12-2022

Verkeerde keuze....

Een zeer moeilijk in te stellen thermostaat. Ben zelf niet zo'n techneut, dus hulp gevraagd. Ook deze komen er niet uit om automatisch in te stellen voor de hele week hetzelfde programma. Nu maar tijdelijk met de handbediening ingesteld totdat we in testen lezen of er een merk is die eenvoudig te bedienen is. Jammer want het model is wel leuk.....

Pluspunten

• Model

Minpunten

• Moeilijk in te stellen

eSveDe 16-04-2023

Honeywell teruggestuurd. Was niet in te stellen zoals we wilden. Wat de oorzaak is geweest is niet duidelijk geworden. Zelfs een vervanging gekregen ook weer zonder resultaat.... Nu een Toon gekocht en deze functioneerd naar behoren!

m************@h********** 26-11-2022

Honeywell T6 problemen

Als thermostaat werkt de lyric T6 prima. Maar icm Google Home is de functionaliteit ronduit bedroevend! In het afgelopen jaar was de betrouwbaarheid in mijn domotica al wisselvallig. Maar sinds kort is de verbinding met mijn Google Home Assistant volledig verbroken. Ook na herinstallatie van T6 en bijbehorende Honeywell Home en zelfs Google Home app functioneert het gewoon niet meer. En dit probleem blijkt al tenminste 2 jaar te spelen als ik de forums mag geloven. Daar worden identieke problemen genoemd. Diep teleurgesteld! En Honeywell communiceert niets.

Pluspunten

• Als stand alone erg goed

Minpunten

• In Google Home netwerk zeer onbetrouwbaar

Kees 23-07-2021

Simple installatie slimme thermostaat

Ik zocht een slimme thermostaat zonder een betaaldienst. Deze is betaalbaar en makkelijk te installeren op de telefoon en tablet. Geofencing werkt perfect. Hij is ook makkelijk aan te sluiten op de Apple HomeKit, maar heeft dan minder functies, maar je kunt het wel makkelijk bedienen. Ik ben tevreden met deze aanschaf en ik hoop dat ik er uiteindelijk ook een besparing kan halen door deze thermostaat. Later zal ik daar op terug komen, want de eerste winter moet nog komen voor deze thermostaat.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Geofencing werkt goed
  • Geen betaaldienst

Minpunten

• Nog niet gevonden

karel-de-herder 14-07-2022

Beste Kees,
Zie dat je Geofencing zowel op telefoon en tablet hebt geïnstalleerd. Als je tablet thuis blijft werkt het dan wel? Dan lijkt het toch dat je thuis bent.
Groeten, Karel

Kees 24-05-2022

Al met al zeer tevreden. Tot nu toe 260 m3 bespaart dus met de huidige gas prijzen binnen een half jaar terug verdient. Werkt nog steeds goed in Google Home. Geen problemen gehad. Heel blij met deze aanschaf.

Kees 23-09-2022

Ik heb precies na een jaar 290 m3 bespaard en probeer nu nog meer te besparen en het lijkt te lukken. In augustus ondanks het lage verbruik verleden jaar nu 50% bespaard. En nu in september toch al een paar dagen de verwarming moeten gebruiken en het ziet er naar uit dat er een besparing van meer dan 60% gaat komen. Het verbaasd mij dat dit kan door slim met de thermostaat om te gaan. Het blijft comfortabel warm in huis en blijf toch besparen.

Kees 14-07-2022

Beste Karel, je hebt gelijk als de tablet thuis is dan ben ik voor de thermostaat thuis, maar als ik echt langer dan een half uur weg ga dan neem ik de tablet mee in mijn rugzak, want ik doe best veel met mijn tablet. Als ik in mijn aangegeven afstand kom dan reageert de thermostaat erop, omdat alle apparatuur binnen de straal komt. Als je dat wil voorkomen dan installeer je het alleen op de telefoon.

Kees 03-02-2022

Tot nu nog steeds tevreden. Ik kan nu alleen zeggen dat wij vanaf augustus 100 m3 bespaart hebben alleen door effficient met de thermostaat om te gaan. Gelukkig is het in februari niet zo koud als verleden jaar zodat er in deze dure tijden meer bespaart kan worden. Afwachten maar weer, wordt vervolgd.